vineri, 23 august 2013

Septembrie: Sibiu

Am primit ieri in poştă invitaţia de a participa la cea de-a 47-a ediţie a Târgului Olarilor din Sibiu, 7-8 septembrie. Este cel mai important eveniment de acest fel de peste an şi mă bucur că am lucrat mult şi cu spor în ultimele săptămâni (adică în concediu) pentru a avea cu ce să mă prezint acolo.


Pentru întâia dată o voi lua cu mine, chiar dacă doar pentru o zi, şi pe fiica mea, Ştefana, care a început să mă ajute tot mai serios la partea de final a căsuţelor; astfel va putea vedea şi ea, nu doar în fotografiile făcute de mine, forfota de oameni de toate naţiile, mixul de culoare şi frumuseţea obiectelor lucrate de mână care cuprind, timp de două zile, în fiecare prim week-end al lui septembrie, Piaţa Mare din Sibiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu