luni, 4 iulie 2011

Frig de iulie

Sunt inca prea obosit ca sa-mi aduc aminte cu ce ocazie am auzit/citit expresia: ”unde-i incalzirea globala cand ai mai multa nevoie de ea?”... dar ea reda cum nu se poate mai potrivit climatul termic al celor doua zile petrecute in Dumbrava Sibiului cu ocazia ”Pridvorului Valcean”: frig continuu, condimentat - mai ales sambata, 2 iulie - cu un vant subtire si miselesc. Dar, sa nu ma plang: slava Domnului ca nu a plouat! Ca si organizare, targul a fost in regula, singura problema fiind ca - sub amenintarea continua a unor precipitatii (care, cum spuneam, pana la urma nu au venit) si in contextul unor taxe de intrare in Muzeul Satului (dupa parerea mea, si nu numai) destul de mari - putini au fost cei care au riscat o vizita in Dumbrava in prima zi a targului. In cea de-a doua, situatia a fost complet schimbata, atat datorita vremii - am vazut, in sfarsit, soarele! - cat si faptului ca intrarea - ca in orice alta zi de duminica - a fost libera.
Cate ceva - vizual - despre targul prilejuit de ”Pridvorul Valcean” din 2 - 3 iulie pot oferi prin amabilitatea dlui Ovidiu Sopa, care a facut o serie de fotografii, precum si un film de prezentare (in care piesele mele apar pe la minutul 3.27, dar va sugerez sa-l vedeti cap-coada: merita!), pe care le-a postat deja pe Sibiul.ro; ii multumesc atat pentru promovarea pe care a facut-o tuturor mestesugarilor valceni prezenti la Sibiu, cat si pentru amabilitatea cu care mi-a furnizat linkul de vizionare.

De joi pana sambata voi fi la Sighisoara, la Targul mestesugarilor organizat de Fundatia Veritas. Sper sa fie soare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu