marți, 17 martie 2009

Brasov

Recunosc, imi place mult orasul. Cand am terminat liceul, intai l-am ales pe el si apoi am cautat o facultate la care sa intru din Brasov. Am stat 6 ani in Brasov si tot n-au fost de-ajuns.

Imi plac multe din orasul acela. Casa Sfatului este printre monumentele care imi plac. Si Biserica Bartolomeu. Mi se pare mai frumoasa chiar decat Biserica Neagra. Si Sfantul Nicolae din Schei e o constructie uluitoare. Si multe alte locuri deosebite.

Cateva din piesele mele pot fi vazute la standul unui ceramist de exceptie, Nicolae Diaconu, din Codlea, care are un punct de vanzare chiar in Piata Sfatului. Ii multumesc si in felul acesta pentru faptul ca mi-a permis prezenta, prin ceea ce (imi place sa) fac, in Brasov.





Casa Sfatului



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu