vineri, 19 iunie 2015

Urmează Sighişoara

La începutul lunii iulie, între 2 şi 5 ale lunii viitoare, voi fi în Sighişoara, la Târgul Meşteşugarilor organizat de Fundaţia Veritas.

Cât priveşte ”Cocoşul de Hurez” de la începutul acestei luni, a fost unul din cele mai bune târguri la care am participat. Mulţumită unor oameni care cred în ceea ce fac, am avut şansa să fiu aşezat pe uliţa ceramiştilor, fapt care a dus la un număr simţitor mai mare de vizitatori care mi-au văzut piesele, le-au admirat şi chiar le-au şi cumpărat. În mod complet surprinzător, prima piesă vândută a fost şi cea mai valoroasă: copia unei biserici transilvănene din lemn, realizată la dimensiuni mai mari decât de cele pe care le folosesc uzual pentru astfel de piese, precum şi cu detalii suplimentare; mi-au mai rămas doar câteva fotografii pe care le postez aici. Tot bine primite au fost şi casele-arzător, un produs nou pe care l-am testat cu această ocazie şi de care sunt foarte mulţumit cum a fost primit. În fine, o altă piesă care mi-a fost dragă şi cu a cărei lipsă a trebuit, de asemenea, să mă împac a fost o copie de dimensi mai mari a culei Greceanu, pentru care, ca să stabilesc exact modul în care se îmbină apele acoperişului complex, am folosit o imagine aeriană de pe Google Map.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu