luni, 27 octombrie 2014

Craiova, iarnă

O vreme păcătoasă (mama mă anunţa ”consolator”, cât eram la Craiova: ”să ştii că pe harta de la meteo, numai la voi plouă, în rest sunt doar nori”) a scurtat Târgul Meşterilor Populari cu o zi, astfel încât duminică la amiază eram deja acasă, la timp ca să mă întristez de rezultatul finalei de tenis la Singapore. Timp de două zile, în preajma Teatrului ”Marin Sorescu” (asaltat de mulţi tineri, dar şi de o groază de ciudaţi veniţi la preselecţia pentru ”Românii au talent”), am îngheţat şi m-am udat corespunzător la cortul amplasat într-un poziţie nu chiar favorabilă (spre deosebire de alţi ”meşteri” din zona folclorică ”Doraly-Europa” sau de numeroşii ”producători”, invariabil bruneţi, de acadele, ciocolăţi, halvale şi nugale ”de casă”, plus mingile acelea odioase făcute din floricele de porumb colorate în roz ţipător). În ceea ce priveşte condiţiile oferite participanţilor, Craiova nu a făcut rabat nici de data asta, atât cazarea, cât şi mâncarea servită în sistem catering în târg fiind foarte bune.

Surpriza foarte mare de care am avut parte a fost primirea premiului III (adulţi) pentru căsuţele din ceramică pe care le fac, precum şi aprecierile şefului Secţiei Etnografie a Muzeului Olteniei, dl Cornel Bălosu, care mi-a spus că merit pe deplin o astfel de recunoaştere şi că ceea ce fac este cu adevărat deosebit. Detalii despre toţi premianţii aici, într-un material de la Radio Craiova.
Mai postez şi câteva fotografii făcute de un pasionat al acestei arte, Mihai Rădoi: m-a rugat să facă nişte poze pieselor mele, am acceptat, bineînţeles, şi l-am rugat, dacă nu are ceva împotrivă, să-mi trimită şi mie câteva. Am primit foarte prompt fotografiile pe e-mail şi îi mulţumesc şi pe această cale.



Cam asta a fost cu Craiova, probabil ultimul târg pe anul acesta.

Un comentariu:

  1. Buna ziua,
    Sunt de vanzare casutele dumneavoastra? Daca da, va rog lasati-mi o adresa de email si un nr de telefon ca sa discutam.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere