miercuri, 29 mai 2013

Câteva fotografii de la târgul de ”Simfonia Lalelelor” din Piteşti

Aşa cum mi-au promis, doi vizitatori ai standului pe care l-am avut la Târgul Meşterilor Populari organizat în aprilie, la Piteşti, cu ocazia Simfoniei Lalelelor, mi-au trimis fotografiile pe care le-au făcut.

Primele vin de la Leo, care, cu o dăruire înţeleasă doar de cei bântuiţi de o pasiune, s-a contorsionat mai bine de un sfert de oră încercând să facă câteva fotografii inedite, ”la firul ierbii”, la mai multe piese ale mele; le prezint aici, preluate de pe postarea autorului, cu multe mulţumiri pentru aprecierea ”skilled hands”.





Încă o fotografie am primit-o de la Carmen, care mi-a spus că a postat-o şi pe Facebook; întrucât nu utilizez chestia asta, o voi crede pe cuvânt şi îi mulţumesc, de asemenea, pentru promovare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu