marți, 21 august 2012

Târgul Olarilor de la Sibiu - 1-2 septembrie

Am lipsit o săptămână de acasă şi, drept urmare, acum lucrez (era să zic zi-lumină, dar nu prea e cazul la mine, întrucât lucrul la căsuţele mele se desfăşoară mai mult seara până - uneori, destul de des - târziu în noapte) intens ca să mă pot pregăti cum se cuvine pentru Târgul Olarilor de la Sibiu - ediţia a 46-a, cea mai importantă manifestare de gen din cursul anului.. Târgul de Sibiu se desfăşoară, ca de obicei, în primul week-end al lui septembrie, adică în zilele de 1 şi 2 ale lunii viitoare. Ca să nu păţesc ca anul trecut când mi-am ars pielea, mai ales în zona gâtului (singura rămasă neacoperită) până la senzaţia de durere, îmi voi pregăti din vreme o structură pe care să ataşez la scaun un umbrelă care să mă ferească de razele soarelui.
Sper ca organizatorii să reitereze ideea bună avută anul trecut în sensul păstrării de către meşterii care au participat şi la ediţiile anterioare ale evenimentului a locului pe care l-au ocupat în trecut, scutind astfel discuţii interminabile şi uneori şi certuri pe marginea locului ocupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu