miercuri, 6 iunie 2012

Cocoşul de Hurez - pe scurt

Din fericire şi în ciuda tuturor prognozelor, nu a plouat. Decât puţin, în dimineaţa primei zile... dar nu se pune.

Ceramişti mai puţini ca anul trecut, iar oferta parcă mai slabă, mai inconsistentă.

Politicieni muuuulţi, de toate culorile şi nuanţele. Nici unul nu a trecut pe la standurile celorlalte meşteşuguri populare.

Vizitatori mai mulţi ca anul trecut, mai ales duminica, când atacau târgul după tactica puhoiului. La şapte seara, când strânsesem deja masa (ca de altfel trei sferturi din expozanţi), mai erau oameni care intrau pe poarta de la Trei Stejari făcându-şi optimişti planul: ”vedem întâi ceramiştii, apoi trecem şi pe la celelalte standuri”.

Organizare mai bună ca anul trecut: operativ, la primul contact cu staff-ul care nu s-a dat dus trei zile din zona târgului, mi s-au repartizat cortul, masa şi băncuţa, mi s-au dat ecusonul de participant şi tichetul de parcare şi am primit flyerul cu programul manifestării.

O bună bucată de vreme nu voi mai mânca mititei şi nici hamzii prăjite: două zile fumul provenit de la aceste feluri de mâncare a cotropit permanent, peste gardul care ne separa de bâlciul de alături, zona în care am avut cortul.

Mi-a mers bine, iar două din cele trei biserici vândute în târg s-au dus una în Italia, iar cealaltă în Grecia (am întrebat-o pe doamna din Elada care a cumpărat biserica dacă într-adevăr la ei este aşa de rău cum se spune pe la ştiri; mi-a răspuns că da... m-am întristat).

De azi (după pauza celor trei zile de Rusalii) reîncep lucrul: pe 30 iunie şi 1 iulie voi fi la Sibiu, în Dumbravă, alături de ceilalţi meşteri populari din Vâlcea, iar pe 5 - 7 iulie voi fi la Sighişoara, la o nouă ediţie a târgului organizat de Fundaţia Veritas.


Magneţi
 
 
 
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu