marți, 4 octombrie 2011

Un fel de patriotism sau un alt ”frumos neintentionat”

Nu ma consider un patriot in adevaratul sens al cuvantului (conform definitiei din DEX, patriotul este cineva animat de un ”sentiment de dragoste si devotament fata de patrie si de popor, statornicit în decursul istoriei, ori eu am ceva critici serioase la adresa poporului... dar asta e o alta discutie), dar atunci cand am primit linkul la acest site (si mai ales dupa ce l-am vazut) am simtit ca trebuie sa-l promovez, asa cum si atat cat pot. Efortul celui care a facut acest site ar putea intra la categoria ”frumosului neintentionat” de care vorbeam acum ceva timp, de vreme ce el nu a fost rasplatit material (si nici nu intentionat asta, presupun), nu a fost comandat de la vreun nivel institutional, ci e doar o modalitate aleasa de cineva de a promova frumosul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu